zaterdag 6 november 2010

De start

Het is zover, ik heb mij er eindelijk durven aan wagen. Ik ben binnengetreden in de wereld der blogs. De "blogosfeer" voor de kenners. Nog snel, vooraleer bloggen weer uit de mode is en mijn kennis over nieuwe  media niet langer up to date. Vermoedelijk is dat ongeveer... morgen.                                                         
                                                                                                                                                                  

De titel van mijn blog, lichtjes geïnspireerd op het quasi gelijknamige StuBru-programma van Sofie Lemaire, is misschien wat ambitieus, maar zeker niet pretentieus bedoeld. Ik wil, zo goed en kwaad als het kan, mijn   kijk op de actualiteit verspreiden. Beschouw het als een uitlaatklep, een kritische blik of pure entertainment,  met daarbij de plechtige belofte dat ik het interessant zal (proberen te) houden.

1 opmerking:

  1. Ik ben geen StuBru-luisteraar, maar ik associeerde de blog eigenlijk meteen met het boek!
    In ieder geval, leuk initiatief! Mooie achtergrond (hehe :-)), leuk geschreven en interessante teksten; ik ben trots op u, Greet!

    BeantwoordenVerwijderen